/Files/images/oformlennya_saytu/Квітиґ.gif

/Files/images/DSC_0558.JPG

Практичний психолог

Сулига Наталія Михайлівна

освіта повна вища,
педагогічний стаж 38 років,
на посаді психолога 19 років.



Педагогічне кредо:

«Дитина- це не просто маленька людина, а справжня особистість, яка заслуговує поваги, уваги, дружби і любові».

/Files/images/oformlennya_saytu/Квітиґ.gif

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ

- проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;
- консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;
- корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами; |
- допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;
- психологічний супровід обдарованих дітей;
- психологічний супровід новоприбулих дітей;
- визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.


ДІЯЛЬНІСТЬ ДИТЯЧОГО ПСИХОЛОГА.

Розвиваючі заняття

За допомогою розвиваючих психологічних занять та ігор, психолог допоможе розвинути в дитини різні необхідні навички і якості. Найчастіше розвиваючі психологічні заняття проводяться з групою дітей, тому дитина також вчиться спілкуватися з іншими дітьми, вільно почуватися в колективі.

Психодіагностика

Метою психодіагностики є визначення об'єктивного стану людини, виділення його причини, а також оцінення рівня розвитку тих чи інших психічних процесів (пам'яті, уваги, мислення і т.д.). Для діагностики дорослих використовують тести. Для дітей теж використовують тести, але особливі – дитячі. Психолог може попросити вашої дитини щось намалювати, пограти з ним в захоплюючу гру – а насправді ж за допомогою цих дій збере необхідні дані. Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик.

Корекційно-відновлювальна робота

За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережила сильний стресс. Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Наприклад, для зовсім маленьких дітей дуже дієвим методом виявляється так звана пісочна терапія. Для дітей старшого віку дуже ефективна буває казкотерапія. Гра, малюнок, казка - всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках психолога потужним засобом допомоги.

Консультування батьків та сімейне консультування

У психологів є така аксіома «Проблеми маленьких дітей - це проблеми батьків». І це насправді так. При уважному дослідженні причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання тощо. Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці. Психолог на консультації допоможе вам побачити себе з боку, об'єктивно оцінити свої методи виховання. Гарний психолог ніколи не буде судити або дорікати вам за що б то не було. Він просто дасть вам у руки нові, більш ефективні інструменти виховання, розповість більше про вікові особливості малюка.


Наталія Михайлівна є автором парціальної програми “Інтелектуальна ігротека” (затверджено педагогічною радою ДНЗ протокол № 2 від 26.11.2013 р., схвалено науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів протокол № 1 від 23.01.2014 р.)

Мета програми

Сприяти розвитку у дітей дошкільного віку передумов успішного шкільного навчання , розвитку когнітивної сфери , набуття соціального досвіду, збереження та зміцнення психічного здоров`я, виховання всебічно розвинутої активної , креативної особистості.


КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ:
"Формуємо у дітей психологічну готовність до школи"

/Files/images/IMG_1245.JPG/Files/images/IMG_1253.JPG/Files/images/IMG_1257.JPG/Files/images/IMG_1260.JPG



Семінар-практикум для вихователів "Допоможемо гіперактивній дитині"



Кожна дитина своєрідна. І ми не в змозі вплинути на те, якою саме вона народиться — можемо лише співпрацювати з природою, щоб дозволити дитині розвинутися відповідно до її потенціалу і до 'її внутрішньої таємниці. Виконати це завдання особливо нелегко щодо гіперактивних дітей, бо їхня непосидючість спричиняє чимало проблем. Дошкільний вік іноді найбільш стресовий для батьків з огляду на максимальну вираженість моторної гіперактивності й «некерованості» поведінки дитини. Розуміння проблеми педагогами ДНЗ є передумовою ранньої допомоги сім'ї та дитині, що сприяє запобіганню вторинних ускладнень і проблем.


Мета тренінгу: ознайомити педа­гогів із терміном «гіперактивність»; ви­значити основні причини гіперактив­ності у дітей; відпрацьовувати навички ефективної взаємодії з дітьми та їхніми батьками.


Практичний психолог залучила всі педагогічних працівників до участі в семінарі-пракиикумі на тему "Профілактика емоційного вигорання серед педагогів ДНЗ".


Семінар -практикум для вихователів "Мовленнєва агресія в педагогічній діяльності ."

/Files/images/DSCN1380.JPG/Files/images/DSCN1377.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 990

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.